Al uw vragen over raambekledingdirekt beantwoord!

Veelgestelde vragen

Wij hebben voor u alvast een opsomming gemaakt van een aantal veelgestelde vragen over raambekledingdirekt. Heeft u het antwoord op uw vraag niet gevonden, neem dan contact met ons op tel. +31 (0)165 87 00 99 of stuur een e-mail naar hello@raambekledingdirekt.nl Wij helpen u graag!

Waarom Raambekledingdirekt?

Met Raambekledingdirekt kunt u de raambekleding van uw wensen samenstellen. Wij bieden design raambekleding, die normaal alleen verkrijgbaar is in interieur woonwinkels. Daarnaast heeft u de mogelijkheid de door u samengestelde raamdecoratie vooraf te bekijken in een online raamkozijn. Onze leveranciers zijn zorgvuldig gekozen en leveren alleen hoogstaande kwaliteit raambekleding, tegen betaalbare prijzen.

Is mijn raambekleding in Engeland geproduceerd?

JA, alle raambekledingdirekt producten worden in Engeland geproduceerd. Door jarenlange ervaring en vakmanschap wordt hier alleen het beste van het beste met de hand vervaardigd.

Wie zijn wij?

Raambekledingdirekt is gevestigd in Nederland en kan zich specialist noemen met betrekking tot raambekleding. Op basis van onze schat aan ervaring op het gebied van ontwerp, productie en klantenservice hebben we ons productaanbod in de loop der jaren steeds verder uitgebreid. Welk optie u ook kiest, wij garanderen dat het product perfect is ontworpen voor uw smaak en budget.

Hoe plaats ik mijn bestelling?

Bestellen is erg eenvoudig, tenminste zo ervaren wij het. Alles gaat online, kies de raambekleding van uw wensen, en klik op de “volgende stap” knop, betaal online en wacht tot uw product geleverd wordt.

Kan ik mijn bestelling halverwege de aankoopprocedure wijzigen?

JAZEKER! Ten opzichte van de meeste online bestelsystemen, kunt u bij ons alles wijzigingen in uw bestelling, zolang u nog niet betaald heeft. Daarnaast hoeft u niet opnieuw te beginnen, maar klikt gewoon de wijzigingen aan die gewenst zijn, uw overige informatie blijft in behouden.

Hoe veilig is onze website?

Wij streven naar een zo veilig mogelijke website – Onze site wordt gehost doormiddel van dedicated PCI compliant servers, welke iedere dag door McAfee worden gescand op virussen – Alleen wanneer McAfee onze site als goed bestempeld, mogen wij ook hun naam aan onze site verbinden. Al uw gegevens worden met de grootste zorg beschermd, te vergelijken met een bank. Heeft u hier nog meer vragen over, lees dan het item E-commerce beveiliging.

Delen jullie mijn persoonlijke gegevens met anderen?

Wij kunnen hier een eenvoudig antwoord op geven – NEE, wij delen geen gegevens met andere bedrijven. Wanneer u zich via onze website aanmeldt, kunt u kiezen voor het al dan niet ontvangen van aanbiedingen van raambekledingdirekt. Dit is echter alleen van toepassing op producten van ons bedrijf en alleen wanneer u er gebruik van wenst te maken.

Wat voor type raambekleding verkopen wij?

Wij zijn gespecialiseerd in de volgende type raambekleding:
  • Rolgordijnen
  • Houten Jalouzieën
  • Vouwgordijnen
  • Paneelgordijnen
  • Aluminium Jalouzieën
  • Lamellen
  • Velux dakraambekleding
  • Kies de juiste raambekleding voor uw huis/kantoor. Door onze ervaring weten wij, dat u met de volgende punten rekening moet houden, met het maken van uw keuze:
  • de soort ruimte
  • zijn er obstakels die het hangen van de raambekleding kunnen belemmeren?
  • de hoeveelheid licht in de ruimte
  • de afmetingen van het raam
  • of u een speciale wens heeft ten aanzien van de stof, bijv. volledig verduisterend of eenvoudig reinigbaar
  • waar moet de raambekleding worden bevestigd, plafond/raam/frame
Voor verdere informatie omtrent de mogelijkheden van alle raambekleding, verwijzen wij u naar onze design pagina.

Hoe kan ik het beste mijn raambekleding inmeten?

Inmeten is eigenlijk heel eenvoudig! U kunt de meetinstructies op de website volgen, deze zijn duidelijk en eenvoudig. TIP: Meet altijd 2 keer alle afmetingen op, zo bent u zeker van de correcte maten. Kies altijd de kleinst gemeten maat.

Heeft u montage-instructies?

Kan ik een offerte krijgen voor mijn raambekleding?

Is het mogelijk een kleurstaal te ontvangen voordat ik bestel?

Wat doe ik wanneer er problemen zijn met mijn raambekleding?

First question is – where does the problem arise? Are they damaged, don't they work? Are they the wrong size? Transport Damages - If you receive you blind delivery and clearly there the packaging is damaged write that clearly on the couriers paperwork. Take a few pictures and contact us within 48 hours of receipt of the damaged blinds. They don't function properly - Once you blinds are installed according to the instructions supplied and they don't function as they should do, we need to know about it. Clearly list what the problem is and send some photographs that will allow us to see what the problem is. If it is a manufacturing fault or defective blind we will of course will replace it within its guarantee period.

Heb ik garantie op mijn raambekleding?

Net als bij alle gerenommeerde online retailers wordt ook bij Raambekledingdirekt garantie verstrekt op defecten inzake de vervaardiging of gebruikte materialen.De garantietermijn is als volgt: Rolgordijnen, Vouwgordijnen, Paneelgordijnen en Lamellen 12 Maanden, Houten Jaloezieën 12 Maanden Tijdelijke Blinds 3 Maanden. De van toepassing zijnde garantieperiode begint wanneer de goederen worden afgeleverd aan u. Alles wat u aan schade bij ons meldt moet vergezeld gaan met fotomateriaal als bewijs.

Is de raambekleding veilig voor kinderen?

Onze raambekleding is uitvoerig getest om ervoor te zorgen dat ze veilig zijn voor kinderen en dieren. Wanneer u raambekleding met ophaalkoord wenst te plaatsen in de buurt van kinderen, neem dan contact met ons op voor een kindvriendelijk veiligheidssysteem waardoor het koord buiten het bereik van uw kinderen blijft. Bel ons op +31 (0)165 392 066.

Welk hout wordt voor onze houten jalouzieën gebruikt?

Onze houten Jalouzieën zijn gemaakt van Lindehout welke groeien in FSC-duurzaam beheerde bossen. Lindehout is perfect voor jaloezieën vanwege de sterkte en flexibiliteit. Onze houten jaloezieën zijn allemaal gemaakt van hetzelfde Lindehout. De houten lamellen zijn gesorteerd op nerfstructuur, deze zijn dienovereenkomstig geprijsd. Zoals al onze raambekleding, is onze houten jaloezieën kwaliteit twee keer gecontroleerd voordat ze worden verzonden naar u als klant!

Mijn stof lijkt anders dan de kleur op mijn scherm?

Wij begrijpen dat het soms moeilijk kan zijn om te beoordelen wat de beste kleur is voor bij u thuis of op kantoor. Daarom raden wij u altijd aan om gratis kleurstalen te bestellen van het materiaal / hout, zodat u de echte kleuren zelf persoonlijk kunt beoordelen.U kunt drie gratis monsters aanvragen, deze worden binnen 72 uur, per post bij u afgeleverd.

Ik heb een aantal houten jalouzieën gekocht, maar het lijken verschillende kleuren?

Omdat hout een natuurproduct is, ziet elke houten jaloezie er anders uit. Geen twee lamellen zijn gelijk, dit is te wijten aan de houtstructuur en de manier waarop de lamellen reageren met de verf of andere kleurafwerkingseffecten. Hierdoor kan het zijn dat een aantal lamellen donkerder of lichter overkomen dan anderen. De lamellen worden in batches geproduceerd en wij zorgen er dan ook voor dat we alleen dezelfde partijen gebruiken voor het samenstellen van de houten jalouzieën uit dezelfde orders. Het eindresultaata is daardoor levendig en drukt een unieke eigen stempel op iedere jalouzie.

Wanneer krijg ik mijn geld terug?

Kant-en-klaar - 1. Als u tijdelijke blinds heeft besteld, is het geen enkel probleem uw geld retour te geven, echter nemen wij ze alleen retour in orginele staat en verpakking. 2. U geeft dit door aan ons en wij geven u een authorisatienummer voor terugbetaling 3. Het retourneren van de blinds is voor uw rekening en risico. Maatwerk - Helaas, kunnen wij bij raambekleding op maat geen geld terug geven, aangezien de raambekleding op uw wensen en maten zijn geproduceerd. Alleen wanneer de raambekleding defect wordt beoordeeld, kunnen wij geld terug geven. Om te voorkomen dat de verkeerde bestelling wordt geplaatst vragen wij u de juiste maten en details in te voeren en altijd voor bevestiging nog definitief te controleren. Controleer vervolgens altijd uw opdrachtbevestiging, welke u per e-mail van ons ontvangt. Transportschade - Wanneer u uw levering met raambekleding ontvangt en u bemerkt dat de verpakking beschadigd is, laat dit dan duidelijk noteren door de vervoerder op hun afleverdocumenten. Daarnaast vragen wij u een paar foto's te maken en binnen 48 uur na levering van de beschadigde raambekleding contact met ons op te nemen. Niet goed functionerende raambekleding - Wanneer uw raambekleding eenmaal is geïnstalleerd volgens de meegeleverde instructies en ze functioneren niet zoals het hoort. Vragen wij u enkele foto's toe te sturen, zodat we kunnen beoordelen wat het probleem is. Als het een fabricagefout betreft of defecte raambekleding zullen we uiteraard tot vervanging overgaan, dit valt uiteraard onder de garantie.

Hoe lang is de levertijd?

Vanaf het moment van bestellen, dient u rekening te houden met een levertijd van 15 tot 21 werkdagen, mits er geen productie problemen in de fabriek zijn of dat het product niet meer uit voorraad leverbaar is.

Wie levert mijn raambekleding?

Uw raambekleding wordt volledig verzekerd getransporteerd door twee top leveranciers in Nederland.

Wat als ik niet thuis ben wanneer mijn raambekleding wordt afgeleverd?

Als u niet thuis bent wanneer de koerier voor uw deur staat, zal deze een kaart in de brievenbus achterlaten. Aan de hand van deze kaart kunt u uw bestelling opnieuw inplannen voor aflevering. Dit kunt u telefonisch doen of online via de website van de koerier.

Kunt u ook raambekleding buiten Nederland en België leveren?

Ja, wij kunnen leveren aan ieder land in Europa. De website zal u vragen om contact met ons op te nemen zodat we voor u een calculatie kunnen maken van de eventuele extra verzendkosten.

Gratis levering*

Levering is gratis op alle bestellingen boven de € 500,-. Bij orders lager dan € 500,-, wordt er € 9,95 verzendkosten in rekening gebracht. Het maakt niet uit of het 1 of 10 dozen zijn voor verzending de verzendkosten blijven altijd € 9,95, wanneer de orderwaarde onder de € 500,- inclusief BTW is.